banner_di_pagina

Per capisce e caratteristiche è u cumpurtamentu di i cani (2)

1698971349701
  1. Certi cani anu a mala abitudine di manghjà escrementi

Certi cani amanu manghjà escrementi, chì ponu esse escrementi umani o escrementi di cane. Siccomu ci sò spessu ova parassiti è microorganismi patogeni in l'escrementi, i cani sò faciuli da causà infezioni di malatie dopu avè manghjatu, dunque deve esse firmatu. Per impedisce à i cani di manghjà escrementi, pudete aghjunghje vitamine o minerali à l'alimentu.

  1. Onestu è fidelu à u so patrone

Dopu chì un cane s'hè intesu bè cù u so pruprietariu per un certu tempu, stabilirà una relazione forte è innocente cù u so pruprietariu. Parechji cani sprimenu tristezza quandu i so pruprietarii scontranu a disgrazia, ùn mostranu micca cibu, o mancanza d'interessu per qualcosa, è adozione. Più e persone è i cani passanu tempu inseme, più sta caratteristica di u cane hè prominente.

I cani anu un core prutettore forte è un'ubbidienza assoluta à i so pruprietarii, ponu luttà per aiutà i so pruprietarii, è piglià curaghjosamente a guida, indipendentemente da a so propria vita per compie i compiti assignati da i pruprietarii, è qualchì volta stupiscenu e persone di cose, cum'è per mezu di l'addestramentu, ponu cuntà, leghje è cusì.

  1. I cani anu una grande memoria

I cani anu un bon sensu di u tempu è di a memoria. In quantu à u cuncettu di u tempu, ogni cane hà una tale sperienza, ogni volta chì hè ora di manghjà, u cane vene automaticamente à u locu di manghjà, mustrendu un'eccitazione anormale. Sè u pruprietariu hè un pocu in ritardu à manghjà, vi avvertirà sussurrendu o bussendu à a porta. Quandu si tratta di memoria, i cani anu una forte capacità di ricurdà i pruprietarii è e case induve l'anu cresciuti, è ancu a voce di i so pruprietarii. Dunque, u cane hè assai vicinu à u locu è pò vultà in casa di u patrone da centinaie di chilometri di distanza. Certi pensanu chì hè ligatu à a forte capacità di memoria di u cane, altri pensanu chì hè ligatu à u sensu di l'olfattu di u cane, basendu si nantu à u so sensu sensibile di l'orientazione per truvà a strada di ritornu.

  1. Usendu u cuncettu di tempu è memoria di u cane hè forte, pudemu furmà u cane à defecà, urinà, manghjà, dorme trè pusizioni, in modu chì i trè anu una pusizione fissa, chì aiuta à mantene a gabbia pulita è asciutta. Inoltre, quandu si alimenta deve esse quantificatu regularmente.

Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2023